Seid willkommen in meiner kleinen Welt! Tretet ein und schaut euch um.

Im Prinzip schreibe ich über alles, was mich bewegt, was mir wichtig ist und eine Rolle in meinem Leben spielt. Musik, Filme, Tiere, Mythen, Legenden, Sagen, unsere Reisen und Ausflüge, meine Familienforschung. Und auch einfach mal dummes Zeug. ;-)

Also tretet ein in meine kleine Welt, schaut euch in Ruhe um und wenn es euch gefällt, dann kehrt zurück.



Montag, 11. April 2011

Witzige Idee: Mein Name als Vampir, Fee oder Hexe

Als Fee:

Feather Iceglow
She protects the vulnerable and brings justice to the wronged.
She lives in high places where the clouds meet the earth.
She can only be seen in the light of a full moon.
She wears pale blue like the sky and has icy blue butterfly wings
 
Als Vampir:
 
Selene Tussaud
Known in some parts of the world as: Athene of Bats and Shadows
The Great Archives Record: Slipping amongst the shadows, flitting between dark places, always quiet.
 
Als Hexe:
 
Noreen Cockroachswiper
She swipes your favourite stuff and she likes to eat your leftovers!
She is sour enough to make cats puke
 
Mehr findet ihr hier: LINK! LINK! LINK!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen